Tümünü Göster
                       
Tümünü Göster
                       
Tümünü Göster
  • Popüler Sorular
  • İade
  • Kargo ve Teslimat
  • Siparişler
  • Ödeme
  • Fatura Belgesi
  • Hesabım
  • İşlem Rehberi
  • Gümrükleme
  • Popüler Sorular
    arrow-icon
    Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
    arrow-icon

      İade adımları:

      1. Brendfoni.com.tr adresinde yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidiniz.
      2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyiniz.
      3. Kolay iade butonuna basınız.
      4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçiniz. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekmektedir.
      5. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alınız. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
      6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyunuz.
      7. Paketi size gönderdiğimiz kargo görevlisine teslim ediniz.

    Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?
    arrow-icon

      Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

    İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
    arrow-icon

      ● İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
          
      Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
          
      Ürün iade şartlarına uygunsa 7-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
          
      Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
      İadeniz tamamlanınca üyelik e-postanıza bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
      Bu mesajı aldıysanız bankanıza Brendfoni tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
      "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
      ● İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.

  • İade
    arrow-icon
    Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
    arrow-icon

      İade adımları:

      1. Brendfoni.com.tr adresinde yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim“ alanına gidiniz.
      2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyiniz.
      3. Kolay iade butonuna basınız.
      4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçiniz. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekmektedir.
      5. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alınız. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve üyelik e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
      6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyunuz.
      7. Paketi size gönderdiğimiz kargo görevlisine teslim ediniz.

    Farklı siparişlerimi tek seferde iade edebilir miyim?
    arrow-icon

      Farklı teslimat ürünlerinin her birine ayrı iade kodu alınması gerekir.İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyiniz.

    Hangi ürünleri iade edemiyorum?
    arrow-icon

      Tek kullanımlık ürünler veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

      Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri.

          Ambalajı açılmamış

          Denenmemiş

          Bozulmamış

          Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

      Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

    İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
    arrow-icon

      ● İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
          
      Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
          
      Ürün iade şartlarına uygunsa 7-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
          
      Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
      İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
      Bu mesajı aldıysanız bankanıza Brendfoni tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
      "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
      ● İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.

    İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
    arrow-icon

       İade Koşulları: İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

       Aşağıda belirtilen iade nedenlerinde ödemeniz gereken bir kargo ücreti vardır. Bu kargo ücreti, siz ürünleri sepetinize eklediğiniz sırada gördüğünüz kargo bedelinin iki katıdır ve kargosu bedava veya indirimli olan ürünlerde dahi geçerlidir.

      -          Modelini beğenmedim

      -          Vazgeçtim

      -          Kalitesini beğenmedim

      -          Fazla, yanlış sipariş verdim.

  • Kargo ve Teslimat
    arrow-icon
    Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
    arrow-icon

      Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Hazırlanıyor” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

    Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
    arrow-icon

      Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol ediniz.
      Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
      Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturunuz.
      İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alınız.
      Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip bize geri gönderiniz.

    Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
    arrow-icon

      Sadece iş günlerinde teslimat yapılmaktadır.

    Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?
    arrow-icon

      Haftanın 6 günü iş saatleri içerisinde teslimat yapılmaktadır.

  • Siparişler
    arrow-icon
    Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?
    arrow-icon

      Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz mevcut değildir.Elinizdeki ürünü kargo ücretinin iki katı bedelini ödemeniz şartı ile iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyiniz.

    Siparişimin içeriği eksik gönderilmiş ise ne yapmalıyım?
    arrow-icon

      Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açınız.

      Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
      1. Kargoyu teslim almayın ve kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz.
      2. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte bize geri gönderiniz.
      3. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

    Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla vermek istiyorum.
    arrow-icon

      Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.

    Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
    arrow-icon

      Hediye paketi ve notu uygulaması maalesef bulunmamaktadır.

  • Ödeme
    arrow-icon
    Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
    arrow-icon

      Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz.

    Kredi kartımı nasıl kaydederim?
    arrow-icon

      Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.

       

    Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
    arrow-icon

      Brendfoni-de alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

    Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
    arrow-icon

      Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz.

  • Fatura Belgesi
    arrow-icon
    Şirket adına fatura kestirmek istiyorum.
    arrow-icon

      Brendfoni-den yapılan alışverişlerde sadece kişi adına fatura düzenlenebilir.

    Brendfoni-den yapılan alışverişlerde kargo paketi dışında hangi bilgiler mevcuttur.
    arrow-icon

      Kargo paketinizin üzerinde sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.

      Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

  • Hesabım
    arrow-icon
    Şifremi nasıl değiştirebilirim?
    arrow-icon

      Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

    E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
    arrow-icon

      Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapamıyoruz.

  • İşlem Rehberi
    arrow-icon
    Nasıl üye olurum?
    arrow-icon

      Sayfanın sağ üstünden yer alan Giriş Yap>Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.

    Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
    arrow-icon

      Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız. Kendi profilinizin güvenliği için şifrenizin; 7-15 karakter arasında olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

    Nasıl sipariş verebilirim?
    arrow-icon

      Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli olacaktır:
      Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.
      Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.
      Aynı ekranda kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

    Teslimat adresimi nasıl kayıt ederim?
    arrow-icon

      Hesabım > Adres bilgilerim sayfasında yer alan 'Adres Ekle' butonuna tıklayararak teslimat adresinizi tanımlayabilirsiniz.

    Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
    arrow-icon

      Eğer şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
      Bunun için takip edilmesi gereken adımlar sırasıyla aşağıdaki gibidir;
      'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecektir.
      Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz.
      Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin.
      Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım>Kullanıcı Bilgilerim>Şifre Güncelleme' kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

    Siparişimi vermeden önce içerikte değişikşik yapabilir miyim?
    arrow-icon

      Siparişini tamamlamadan önce sepetinizde yer alan ürünler ya da ödeme yöntemi gibi değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz.
      Sepetinizde yer alan ürünü değiştirmek için ürünün sağ tarafında yer alan çarpı işaretine tıkladığınızda 'Sil' diyerek ürünü çıkartabilir ya da 'Sil ve Favorilere Ekle' diyerek ürünü mevcut sipariş listenizden çıkararak favorilerinize ekleyebilirsiniz.
      Böylelikle daha sonra ürünü almak istediğinizde 'Favorilerim' alanından ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.
      Üründen birden fazla satın almak isterseniz adet alanından istediğiniz miktarı seçebilirsiniz.
      Ödeme bilgilerinizi değiştirmek isterseniz ödeme yapacağınız kart bilgilerini girerek, dileğiniz ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.

    Ödememi nasıl yaparım?
    arrow-icon

      Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz.

  • Gümrükleme
    arrow-icon
    Azerbaycan adresine sipariş ettiğim zaman nelere dikkat etmeliyim?
    arrow-icon

      • Adres, iletişim ve kimlik bilgilerinizin doğru olmasına dikkat edin;

      • 1 takvim ayı içinde $300 kişisel kullanım limitinizi aşmadığınıza emin olun. Aksi halde Gümrük kurumu tarafından siparişinize ek vergi ücreti uygulanacaktır; 

      • Ticari amaçlar için ürün sipariş etmemeye özen gösterin. Aldığınız ürünlerin ticari amaçlı olduğu tespit edilirse, siparişinize Gümrük tarafından ek vergi ücreti uygulanacaktır.

    Siparişlerimi Gümrük sisteminde beyan etmeli miyim?
    arrow-icon

      Azerbaycan Devlet Gümrük Komitesi tarafından kabul edilmiş 24 Eylül 2020 tarihli kanuna göre, müşteriler Azerbaycan’a ithal ettiği her bir ürünü Smart Customs mobil uygulaması veya e.customs.gov.az üzerinden Gümrük sistemine beyan etmek zorundadır. Aksi halde siparişlerin Azerbaycan’a gönderilmesi yasaktır. Brendfoni.com.tr sitesinden yaptığınız siparişler için beyanname otomatik olarak oluşturulur. Beyannamenin otomatik oluşturulabilmesi için sitede kullanıcı bilgileri tamamlandığı zaman, kimlik bilgileri (kimlik numarası, FİN Kod) doğru girilmelidir. Gümrük Kanunlarına uygun olarak 1 (bir) takvim ayı içerisinde 300 dolar limitinin aşılmamasına dikkat edilmelidir. 

    Siparişim hangi koşullarda Gümrük tarafından durdurulabilir?
    arrow-icon

      Azerbaycan’a gönderilen siparişiniz farklı nedenlerle Gümrük tarafından durdurulabilir. 1 Takvim ayı için belirlenmiş kişisel kullanım limiti ($300) aşılırsa, ayda 2'den fazla aynı üründen sipariş edilirse ve gümrük idaresi ürününüzün ticari amaçlı olduğu sonucuna varırsa  siparişleriniz gümrük idaresi tarafından durdurulabilir ve siparişinize Gümrük kurumu tarafından ek vergi ücreti uygulanabilir. Gümrük Kanununa göre müşterilerin yurt dışından sadece kişisel kullanım amaçlı satın almalar yapa bildiğini belirtmek isteriz. 

          

      *Siparişiniz Gümrük tarafından durdurulduğu zaman, siparişi yalnız Bakü Kargo Terminalinden teslim alabilirsiniz. Benzer sorunla karşılaşmanız halinde bizimle (012) 525-55-95 numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

    Siparişim Gümrük tarafından durdurulduğu zaman ne yapmalıyım?
    arrow-icon

           Siparişiniz Gümrük tarafından durdurulduğu zaman,       

      • (012) 525 55-95 numarası üzerinden Çağrı merkezimiz;
      • [email protected] e-postası üzerinden destek takımımız;
      • Sosyal medya hesaplarımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Popüler Sorular
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
arrow-icon

    İade adımları:

    1. Brendfoni.com.tr adresinde yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidiniz.
    2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyiniz.
    3. Kolay iade butonuna basınız.
    4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçiniz. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekmektedir.
    5. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alınız. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
    6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyunuz.
    7. Paketi size gönderdiğimiz kargo görevlisine teslim ediniz.

Siparişimin teslimat adresini veya alıcı adını değiştirebilir miyim?
arrow-icon

    Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
arrow-icon

    ● İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
        
    Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
        
    Ürün iade şartlarına uygunsa 7-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
        
    Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
    İadeniz tamamlanınca üyelik e-postanıza bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
    Bu mesajı aldıysanız bankanıza Brendfoni tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
    "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
    ● İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.

İade
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
arrow-icon

    İade adımları:

    1. Brendfoni.com.tr adresinde yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim“ alanına gidiniz.
    2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyiniz.
    3. Kolay iade butonuna basınız.
    4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçiniz. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekmektedir.
    5. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alınız. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve üyelik e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
    6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyunuz.
    7. Paketi size gönderdiğimiz kargo görevlisine teslim ediniz.

Farklı siparişlerimi tek seferde iade edebilir miyim?
arrow-icon

    Farklı teslimat ürünlerinin her birine ayrı iade kodu alınması gerekir.İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyiniz.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?
arrow-icon

    Tek kullanımlık ürünler veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

    Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri.

        Ambalajı açılmamış

        Denenmemiş

        Bozulmamış

        Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

    Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
arrow-icon

    ● İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
        
    Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
        
    Ürün iade şartlarına uygunsa 7-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
        
    Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
    İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.
    Bu mesajı aldıysanız bankanıza Brendfoni tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
    "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
    ● İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
arrow-icon

     İade Koşulları: İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

     Aşağıda belirtilen iade nedenlerinde ödemeniz gereken bir kargo ücreti vardır. Bu kargo ücreti, siz ürünleri sepetinize eklediğiniz sırada gördüğünüz kargo bedelinin iki katıdır ve kargosu bedava veya indirimli olan ürünlerde dahi geçerlidir.

    -          Modelini beğenmedim

    -          Vazgeçtim

    -          Kalitesini beğenmedim

    -          Fazla, yanlış sipariş verdim.

Kargo ve Teslimat
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
arrow-icon

    Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Hazırlanıyor” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
arrow-icon

    Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol ediniz.
    Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
    Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturunuz.
    İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alınız.
    Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip bize geri gönderiniz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
arrow-icon

    Sadece iş günlerinde teslimat yapılmaktadır.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?
arrow-icon

    Haftanın 6 günü iş saatleri içerisinde teslimat yapılmaktadır.

Siparişler
Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?
arrow-icon

    Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz mevcut değildir.Elinizdeki ürünü kargo ücretinin iki katı bedelini ödemeniz şartı ile iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyiniz.

Siparişimin içeriği eksik gönderilmiş ise ne yapmalıyım?
arrow-icon

    Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açınız.

    Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
    1. Kargoyu teslim almayın ve kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz.
    2. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte bize geri gönderiniz.
    3. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçiniz.“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla vermek istiyorum.
arrow-icon

    Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
arrow-icon

    Hediye paketi ve notu uygulaması maalesef bulunmamaktadır.

Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
arrow-icon

    Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile sipariş oluşturma aşamasında yapabilirsiniz.

Kredi kartımı nasıl kaydederim?
arrow-icon

    Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.

     

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
arrow-icon

    Brendfoni-de alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
arrow-icon

    Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz.

Fatura Belgesi
Şirket adına fatura kestirmek istiyorum.
arrow-icon

    Brendfoni-den yapılan alışverişlerde sadece kişi adına fatura düzenlenebilir.

Brendfoni-den yapılan alışverişlerde kargo paketi dışında hangi bilgiler mevcuttur.
arrow-icon

    Kargo paketinizin üzerinde sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.

    Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

E-Bülten
E-bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
arrow-icon

    Ana sayfada sağ üst köşeden hesabınıza ulaşınız.
    “Duyuru Tercihlerim“ alanından e-bülten tercihlerinizi değiştiriniz.
    Talebiniz 48 saat içerisinde gerçekleştiriliyor olacaktır.

E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor.
arrow-icon

    Talebinizi web sitemiz üzerinden yaptınız ve 48 saat geçmesine rağmen hala bülten alıyorsanız aşağıdaki kanallardan destek alabilirsiniz.
    “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonunu kullanarak bizden destek alabilirsiniz.

Hesabım
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
arrow-icon

    Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kullanıcı Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
arrow-icon

    Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapamıyoruz.

Ürün & Alışveriş
Ürün değerlendirmesi nedir?
arrow-icon

    Brendfoni-de kullanıcılarımız ürünlerle ilgili görüşlerini ve deneyimlerini diğer kullanıcıların da faydalanabilmesi için paylaşabilirler. Ürünü satın alan üyelerin yaptığı yorumların yanında “Ürünü satın aldı”  ifadesi bulunur. Kullanıcıların yaptıkları yorumları ve ürünlerin ortalama puanlarını ürün detay sayfasında bulunan “Ürün Değerlendirmeleri” alanından görebilirsiniz.
    Dilerseniz Hesabım>Siparişlerim>Detaylar sayfasından ya da ürün detay sayfasındaki Ürünü Değerlendir butonuna tıklayarak ürünleri puanlayabilir ve yorumlarınızı diğer üyelerimizle paylaşabilirsiniz. Yaptığınız yorumlarda adınızın görünmesini istemezseniz, yorum yazdığınız sayfada Yorumlarda adımın görünmesine izin veriyorum kutucuğundaki işareti kaldırabilirsiniz. Yorum ve puanlarınızı düzenlemek isterseniz Siparişlerim sayfasındaki Yorumu Düzenle butonuna tıklayarak düzenleme yapabilirsiniz.

Ürün değerlendirmelerime nasıl ulaşabilirim?
arrow-icon

    Hesabım>Değerlendirmelerim sayfasından geçmişte yaptığınız ürün yorumlarına ulaşabilirsiniz ve dilerseniz sağ köşesinde kalem sembolüne tıklayıp düzenleyebilirsiniz. Dilerseniz yine aynı sayfadan satın almış olduğunuz diğer ürünler için yorumunuzu paylaşabilirsiniz. Değerlendirmelerim sayfasında sadece satın aldığınız ürünlere yaptığınız geçmiş yorumları görüntüleyebilirsiniz.

Stoğu tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?
arrow-icon

    Web sitemizden Ürün detay sayfasında beden seçenekleri arasında tükenen bedene tıkladıktan sonra Gelince Haber Ver butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar stoğa geldiğinde sizlere e-posta gönderilir.

İşlem Rehberi
Nasıl üye olurum?
arrow-icon

    Sayfanın sağ üstünden yer alan Giriş Yap>Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.

Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
arrow-icon

    Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız. Kendi profilinizin güvenliği için şifrenizin; 7-15 karakter arasında olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?
arrow-icon

    Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli olacaktır:
    Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.
    Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.
    Aynı ekranda kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Teslimat adresimi nasıl kayıt ederim?
arrow-icon

    Hesabım > Adres bilgilerim sayfasında yer alan 'Adres Ekle' butonuna tıklayararak teslimat adresinizi tanımlayabilirsiniz.

Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
arrow-icon

    Eğer şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
    Bunun için takip edilmesi gereken adımlar sırasıyla aşağıdaki gibidir;
    'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecektir.
    Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz.
    Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin.
    Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım>Kullanıcı Bilgilerim>Şifre Güncelleme' kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Siparişimi vermeden önce içerikte değişikşik yapabilir miyim?
arrow-icon

    Siparişini tamamlamadan önce sepetinizde yer alan ürünler ya da ödeme yöntemi gibi değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz.
    Sepetinizde yer alan ürünü değiştirmek için ürünün sağ tarafında yer alan çarpı işaretine tıkladığınızda 'Sil' diyerek ürünü çıkartabilir ya da 'Sil ve Favorilere Ekle' diyerek ürünü mevcut sipariş listenizden çıkararak favorilerinize ekleyebilirsiniz.
    Böylelikle daha sonra ürünü almak istediğinizde 'Favorilerim' alanından ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.
    Üründen birden fazla satın almak isterseniz adet alanından istediğiniz miktarı seçebilirsiniz.
    Ödeme bilgilerinizi değiştirmek isterseniz ödeme yapacağınız kart bilgilerini girerek, dileğiniz ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.

Ödememi nasıl yaparım?
arrow-icon

    Ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz.

Gümrükleme
Azerbaycan adresine sipariş ettiğim zaman nelere dikkat etmeliyim?
arrow-icon

    • Adres, iletişim ve kimlik bilgilerinizin doğru olmasına dikkat edin;

    • 1 takvim ayı içinde $300 kişisel kullanım limitinizi aşmadığınıza emin olun. Aksi halde Gümrük kurumu tarafından siparişinize ek vergi ücreti uygulanacaktır; 

    • Ticari amaçlar için ürün sipariş etmemeye özen gösterin. Aldığınız ürünlerin ticari amaçlı olduğu tespit edilirse, siparişinize Gümrük tarafından ek vergi ücreti uygulanacaktır.

Siparişlerimi Gümrük sisteminde beyan etmeli miyim?
arrow-icon

    Azerbaycan Devlet Gümrük Komitesi tarafından kabul edilmiş 24 Eylül 2020 tarihli kanuna göre, müşteriler Azerbaycan’a ithal ettiği her bir ürünü Smart Customs mobil uygulaması veya e.customs.gov.az üzerinden Gümrük sistemine beyan etmek zorundadır. Aksi halde siparişlerin Azerbaycan’a gönderilmesi yasaktır. Brendfoni.com.tr sitesinden yaptığınız siparişler için beyanname otomatik olarak oluşturulur. Beyannamenin otomatik oluşturulabilmesi için sitede kullanıcı bilgileri tamamlandığı zaman, kimlik bilgileri (kimlik numarası, FİN Kod) doğru girilmelidir. Gümrük Kanunlarına uygun olarak 1 (bir) takvim ayı içerisinde 300 dolar limitinin aşılmamasına dikkat edilmelidir. 

Siparişim hangi koşullarda Gümrük tarafından durdurulabilir?
arrow-icon

    Azerbaycan’a gönderilen siparişiniz farklı nedenlerle Gümrük tarafından durdurulabilir. 1 Takvim ayı için belirlenmiş kişisel kullanım limiti ($300) aşılırsa, ayda 2'den fazla aynı üründen sipariş edilirse ve gümrük idaresi ürününüzün ticari amaçlı olduğu sonucuna varırsa  siparişleriniz gümrük idaresi tarafından durdurulabilir ve siparişinize Gümrük kurumu tarafından ek vergi ücreti uygulanabilir. Gümrük Kanununa göre müşterilerin yurt dışından sadece kişisel kullanım amaçlı satın almalar yapa bildiğini belirtmek isteriz. 

        

    *Siparişiniz Gümrük tarafından durdurulduğu zaman, siparişi yalnız Bakü Kargo Terminalinden teslim alabilirsiniz. Benzer sorunla karşılaşmanız halinde bizimle (012) 525-55-95 numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Siparişim Gümrük tarafından durdurulduğu zaman ne yapmalıyım?
arrow-icon

         Siparişiniz Gümrük tarafından durdurulduğu zaman,       

    • (012) 525 55-95 numarası üzerinden Çağrı merkezimiz;
    • [email protected] e-postası üzerinden destek takımımız;
    • Sosyal medya hesaplarımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
message-icon
Brendfoni Assistan
Hafta içi ve Hafta sonu: 10:00 - 19:00
Canlı Yardım açılmaması durumunda pop-up izinlerinizi kontrol ediniz.